Strona główna > Lifestyle > Jak skontaktować się z DPD?

Zakupy online to naprawdę świetna opcja. Paczka z zamówionymi rzeczami może być dostarczona przez kuriera nawet na drugi dzień. W sytuacji, w której obecnie się znajdujemy, wiele osób ogranicza zakupy w sklepach stacjonarnych i stawia właśnie na zakupy internetowe. Niestety, ze względu na fakt, że zainteresowanie ofertą sklepów online jest tak duże, oczekiwanie na paczkę może się wydłużyć. Kurierzy zwyczajnie nie radzą sobie z taką liczbą zamówień.

Złożyłeś zamówienie z dostawą przez firmę DPD, ale jeszcze do Ciebie nie dotarło? Warto skontaktować się z firmą kurierską, by dowiedzieć się, gdzie aktualnie znajduje się przesyłka. Dowiedz się, jaki jest telefon kontaktowy do DPD. Podpowiadamy najskuteczniejsze sposoby, by uzyskać kontakt z firmą. Zapraszamy do lektury!

Telefon kontaktowy DPD – jak skontaktować się z obsługą klienta?

DPD oferuje kilka form kontaktu, jednak jedną z najskuteczniejszych jest z pewnością kontakt telefoniczny. Telefon kontaktowy DPD, z którego najlepiej jest skorzystać, jeśli masz pytania dotyczące swojej przesyłki to 704-304-390. Pamiętaj, że koszt za połączenie z konsultantem wynosi 3,19 zł/3,92 zł z VAT za impuls.

DPD pozwala także szybko zlokalizować nadaną lub oczekiwaną przesyłkę za pomocą usługi „Track and Trace via SMS”. Wystarczy, że prześlesz numer przesyłki wiadomością SMS na numer 3373. Firma kurierska odpowie na wiadomość, podając w jej treści informację o aktualnym statusie przesyłki, a także prześle link do śledzenia jej przez Internet. Opłata za usługę liczona jest jak za standardowy SMS, zgodnie z cennikiem operatora.

Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, wątpliwości, potrzebujesz wyjaśnienia w kwestii przesyłki lub chcesz złożyć reklamację, skontaktuj się z Działem Reklamacji, który dostępny jest pod numerem +48 22 577 55 00 w godzinach od 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku.

Czat z konsultantem DPD – kiedy można z niego skorzystać?

Inną opcją kontaktu z DPD jest czat z konsultantem. Otwarty jest od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 19:00, a w sobotę od 8:00 do 14:00. Podczas takiej rozmowy można szybko rozwiać wiele wątpliwości i uzyskać wyczerpującą odpowiedź na każdy temat. Na stronie DPD można zleźć także formularz kontaktowe, które często są również bardzo pomoce w przypadku przesyłek. Formularze te dotyczą na przykład zamawiania kuriera, lokalizowania przesyłki, zmiany terminu lub adresu dostawy, zwrotu, reklamacji, zamawiania materiałów operacyjnych oraz opakowań specjalnych, kontaktu z opiekunem handlowym, zamówienia e-faktury czy oceny pracy kuriera. Szczegóły: https://kontaktinfolinia.pl/

Artykuł zenwętrzny

Komentarze (0)

Zostaw komentarz