Strona główna > Lifestyle > Druk wizytówek – na co zwrócić uwagę?

O wizerunek firmy trzeba dbać. Liczy się każdy, nawet najdrobniejszy szczegół. Spójny i dobrze opracowany wizerunek sprawia, że nasza firma zapada w pamięć potencjalnych klientów, jest rozpoznawalna i ludzie chętnie skorzystają z usług i produktów. Jednym z elementów strategii wizerunkowej są wizytówki. Bardzo często jest to pierwsze medium promujące przedsiębiorstwo. Dlatego ważne jest, aby zostało stworzone przez profesjonalnego grafika. Wizualna strona to jednak nie wszystko, o czym należy pamiętać przy produkowaniu wizytówek. Istny jest również najwyższej jakości druk. 

Historia wizytówek

Najprawdopodobniej pierwsze wizytówki powstały w XV wieku w odległych Chinach. Wytwarzano je z jedwabiu bądź papieru ryżowego. Posiadanie kartoników z danymi było obowiązkiem każdego chińskiego urzędnika. W Europie wizytówki pojawiły się trochę później za sprawą podróżnika Marco Polo. Na początku karty wizytowe były domeną wyższych klas. Wizytówki były wręczane podczas wizyt. Bogatsi ludzie prześcigali się w zamawianiu małych dzieł sztuki. Na białych kartonikach można było znaleźć pięknie zdobione rysunki,  ilustracje posiadłości, girlandy, czy nawet scenki humorystyczne. 

Pierwsze drukowane wizytówki pojawiły się na terenie Niemiec w XVIII wieku. Wykorzystywano wtedy bardzo różne techniki: drzeworyt litografia. Później przyszedł czas na fotografię, która dopiero zaczynała się pojawiać. W związku z tym wizytówki ze zdjęciami były bardzo drogie. 

Wizytówki zaczęto wykorzystywać w celach biznesowych w dopiero w XIX wieku w Stanach zjednoczonych. Obecnie nikt nie wyobraża sobie prowadzenia firmy bez wizytówek.

gdzie wydrukować wizytówki

Gdzie wydrukować najlepszej jakości wizytówki?

Prawidłowo wydrukowane wizytówki to podstawa w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Dobrze wie o tym przedsiębiorstwo Lobos, które już od wielu lat świadczy usługi w zakresie drukowania tekstów czy obrazów na różnych nośnikach. W ofercie firmy znajdziemy również druk wizytówek. Dużym ułatwieniem jest możliwość zrealizowania zamówienie wyłącznie za pośrednictwem Internetu. Dzięki temu uda się zaoszczędzić trochę czasu. Klienci mogą wybrać format wizytówek. Są dwie opcje: 85 x 50 mm oraz 90 x 50 mm. Zadruk może być jednostronny lub dwustronny. Warto także zastanowić się nad rodzajem papieru. Firma Lobos oferuje satynę bądź papier kredowy błyszczący lub matowy. Jeśli wizytówki są nam bardzo szybko potrzebne, to można skorzystać z opcji ekspresowej za dopłatą. 

Zanim wyślemy projekt do druku, należy przeczytać treść zakładki: Jak przygotować plik? Dzięki temu firma otrzyma pliki w odpowiednim formacie, co na pewno skróci czas realizacji zamówienia. W ofercie przedsiębiorstwa Lobos znajdziemy także: kopiowanie, skanowanie, wydruk ulotek, broszur, plansz, naklejanie druku na piankę, automatyczne zszywanie oraz dziurkowanie podczas druku, fotograficzny druk wielkoformatowy, bindowanie, oprawianie prac dyplomowych. Są to bardzo kompleksowe usługi, które odznaczają się najwyższą jakością. 

Komentarze (0)

Zostaw komentarz